Për t'u kualifikuar për kthim, artikulli juaj duhet të jetë i papërdorur dhe në të njëjtën gjendje që e keni marrë. Gjithashtu duhet të jetë në paketimin origjinal.

Disa mallra të tilla si produkte intime apo sanitare për kujdes shëndetësor dhe personal nuk mund të kthehen.

Për të përfunduar kthimin tuaj, ne kërkojmë një faturë ose vërtetim blerjeje.

Ka disa situata ku jepen vetëm rimbursime të pjesshme:

Çdo artikull që nuk është në gjendjen e tij origjinale, pjesë të dëmtuara ose që mungojnë për arsye jo për fajin tonë.

Pasi kthimi juaj të jetë pranuar dhe inspektuar, ne do t'ju kontaktojmë për t'ju njoftuar se kemi marrë artikullin e kthyer. Ne gjithashtu do t'ju njoftojmë për miratimin ose refuzimin e kthimit tuaj.

Nëse ende nuk e keni marrë rimbursimin, kontrolloni përsëri llogarinë tuaj bankare në fillim.

Pastaj kontaktoni kompaninë tuaj të kartës së kreditit, mund të duhet pak kohë përpara se rimbursimi juaj të postohet zyrtarisht.

Më pas, kontaktoni bankën tuaj. Shpesh ka pak kohë përpunimi përpara se të postohet rimbursimi.

Nëse i keni bërë të gjitha këto dhe ende nuk keni marrë rimbursimin tuaj, ju lutemi na kontaktoni.

Artikujt e shitjes:

Vetëm artikujt me çmime të rregullta mund të kthehen. Artikujt e shitjes nuk mund të rimbursohen.

Për të kthyer produktin tuaj, ju duhet të dërgoni produktin tuaj me postë.

Ju do të jeni përgjegjës për të paguar shpenzimet tuaja të transportit për kthimin e artikullit tuaj. Kostot e transportit janë të pakthyeshme. Nëse merrni një rimbursim, kostoja e transportit të kthimit do të zbritet nga kthimi juaj.

Në varësi të vendit ku jetoni, koha që mund të duhet që produkti i shkëmbyer të arrijë tek ju mund të ndryshojë.

Nëse po ktheni artikuj më të shtrenjtë, mund të konsideroni përdorimin e një shërbimi transporti të gjurmueshëm ose blerjen e sigurimit të transportit. Ne nuk garantojmë se do të marrim artikullin tuaj të kthyer.

Ndonjëherë ndodh që për shkak të një gabimi ose lëshimi të paqëllimshëm gjatë hyrjes në katalogun e produkteve, një produkt nuk korrespondon me të dhënat e shkruara në faqe. Nëse porositni online, dhe merrni një produkt që nuk përputhet me përshkrimin, ne do t'jua kthejmë me transport me shpenzimet tona. Përshkrimet e produkteve në faqen e internetit janë dhënë vetëm për referencë dhe ne nuk marrim përgjegjësinë që ato korrespondojnë 100% me produktin që shitet. Megjithatë, një produkt që nuk përputhet me përshkrimin e dhënë në këtë faqe interneti do të zëvendësohet ose rimbursohet. 

Keni nevojë për ndihmë shtesë?

Na kontaktoni në +38975455953 për çështje të lidhura me rimbursimin dhe kthimin.